11.52

Louise, din tur denna gången ;)


JAG KOMMER IFRÅN: Arvika
JAG SOVER: Inte mycket
JAG ÄR: Rastlös!
MIN FRITID: Bra så länge Fredrik är med
JAG VILL: Flytta till Sthlm!
OM SEX MÅNADER: Jobbar jag mer
JAG SAMLAR PÅ: Kläder, hoho!
JAG BLIR GLAD AV: Andra
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Arslen
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Typ, ingen?
GILLAR DU GOLF: Aldrig spelat
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Pengar
VAD HAR DU NU: Tråkigt
SENASTE FILM DU SÅG: Mors Elling, så jävla bra!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 10
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Nee
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Noep ^^
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Nä inte inatt
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: 2 ½ men
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nä, 30 + jue
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallåååå?
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Min lön och flytten till Sthlm.
ÄR DU ENSAM NU: Jaaa, Fredrik jobbar
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Jämt ingenting
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Soooola (om Larre blir frisk)
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Anstränga mig
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Gäspa
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Utbildad som fan med fet lön och supersnygg! Haha
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Klurig den du.. inte i Arvika iaf.
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Ne
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Hata saltet, älska värmen
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Ja för tusan
NÄR GRÄT DU SENAST: Va ett tag sen...
PRATA ELLER VARA TYST: Alla vet nog svaret på det
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Sommar
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Ja, mitt olagliga fanskap
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Shoppa shoppa shoppa!
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Presenter och alla glada människor runt mig
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Eh jao det kan man väl säga..
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Mig själv
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Nädu, syn som en hök!
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Nä, oftast är det snyggast utan
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Typ 1-2
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: Familjen, flåt
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: Haha, ska jag inte ta här
HAR DU PIERCING: Mjeees
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Familjen, nära vänner och självklart Fredrik 
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ: Kläder och utgång
VILL DU GIFTA DIG: Aaah
VILL DU HA BARN: Ja-a, minst 2
LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN NÄR DU ÄR ENSAM: Jojomänsan
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT: Tror jag var kock i mitt förra liv!
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL: Cider och sprit
GILLAR DU ATT DANSA: Full, älskar det. Nykter, ser ut som ett mongo
ÄR DU FLYGRÄDD: Som fan, men älskar det ändå
HUR VIG ÄR DU: Fråga Fredrik, haha!
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG: Saft och vatten
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS: Vaniljglass med chokladbitar i, mm...
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN: Vill nog det egentligen
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST: LL, om jag nånsing skulle få för mig att göra det
HAR DU VARIT DEPRIMERAD: Liiiiite, men inte farligt deprimerad
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM: Chips och godis, vad annars liksom?
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: Jupp
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT: Karate vore coolt
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK: Nää, känner min tandläkare så!
VAD HETER DU I MELLAN NAMN: Säger bara det ena som är ok; Evelina 
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA: Kvällsmänniska, lätt
VAR ÄR DU FÖDD: Karlstad
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU: Blå-grå-grön. Jag skiftar typ, haha
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT: Mörkblond, hatar den
BITER DU PÅ NAGLARNA: Nej slutade för flera år sedan
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT: Hur jag ser ut bland folk
HUR OFTA MOTIONERAR DU: Önskar jag orkade göra det mer ofta, aldrig alltså m.a.o.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0