Bråttom bråttom..

Sitter hemma nu och letar frenetiskt efter min bikini som ska ligga nånstans i min låda bland miljoner andra underkläder och bikinis. Måste fan hitta den inom nån minut, sen går taxin! Har 2 hönor i stan som väntar på mig som cyklade (!) från jössefors till stan, trodde aldrig att det skulle hända igen efter några år sedan. Men det gjorde det tydligen! Nej, jag ska inte bada idag utan imorn. Ska tydligen bli ca 30 grader varmt så jag och Larre ska inta Ingestrand imorn! Ska bli gött med äntligen lite sol och värme. Nu hittade jag bikinin till slut! Yes!! Så nu ska jag åka till stan och terrorisera Joanna och Sanna ett tag, sen är det Fredriks tur. Hiho!



Tänk vad nåt så här lite kan va så jävlans snyggt!


Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0