brist på fantasi

Sorry Peh, men du frestade mig till att göra det!

Favoritalkohol: Falken
Favoritfärger: Många
Framtidsplan: Flytten till Stockholm och pluggandet där.
Tre prylar till en öde ö: En Fredrik, en flygande matta, min mp3
 Är du vegetarian eller vegan? Neee
Hur många har du kysst? Det har blivit några ja..
Hur många piercings har du? 4
Hur många tatueringar har du? 2 inom några veckor. 
Två saker du skulle vilja ha: Nicole Richies och Kate Moss garderober
Vad blir du glad av? Människor som är glada och kärleksfulla
Vad gör du när du blir ledsen? Blir deppig
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Kläder
Favoritpasta: Nudlar, till kyckling! 
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Släppte in min syster gratis på bion. Gills det? Hah! 
Vad längtar du till? Mitt smalare jag om några veckor (!) 
Favoritsnabbmatställe: Donkan, oh yes
Vad har du i glaset? Juice
Bästa hang-outet: Måste nog också säga Blåklinten
Favoritte: Blue Fruit 
Vilken film får dig att gråta? Skicka vidare, Lejonkungen ( jora, den får mig fortfarande att gråta. )
Vad är skönhet? Positiv utstrålning
Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra då? Shoppa shoppa shoppa! 
När grät du senast? Midsommar...  
När skrattade du senast? Igår
Vad är du rädd för? Jag håller helt med Peh, spöken. Seriöst, de finns! Alltså inte med lakan och så då..
Favoritmat: Kyckling
Frisyr: Uppklippt och slitet 
Vacker människa: Mammsi 
Klok människa: Malin Hellberg
Meningen med ditt liv: Få ut så mycket som möjligt utav det
Vad åt du till frukost? Har inte käkat än.
Vem tycker du synd om? Nobody.
Vem tycker inte om dig? Finns det nån?! 
Gillar du svarta kläder? Aaah..
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Larre
Brukar du svära mycket? Jao
Största misstaget som du begått? Lita på en viss person 
Är du kär? Fruktansvärt mycket!
Vill du gifta dig? Jojomänsan
Hur tidigt stiger du upp? Halv 2, typ 
Gillar du att slåss eller? Eh, nej? 
När var du senast riktigt full? Helgas
Hur många timmar sover du per natt? Typ 10 timmar 
Saknar: Sommaren
Favoritserie: Vänner
Gröna eller röda äpplen? Greeeen
Senaste hångel? Igår
Bra film du sett nyligen: The Holiday 
Har du raggat på internet? Lite kanske 
Bästa barnprogrammet: Trasdockorna ( när det gick alltså. ) 
Kärleken: Min Fredrik
Nämn något som gjorde dig glad igår:
 Mitt paket på posten!!! 
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov som men stock
Vad gjorde du för 15 min sedan? Letade efter Julias nycklar
Vad har du druckit idag? Ingenting
Vad var det senaste du åt? Räksmörgås (igår.) 
Vad var det senaste du köpte? En vit tröja 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Ljust, men molnigt 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Oh ja, funkade denna gången 
Drömmer du mardrömmar? Usch ja 
Trivs du med ditt jobb? Jora, finns ju inte så mycket att klaga på 
Favoritlåt just nu? The Cardigans - You're the storm 
Vad gör dig glad just nu? Mina vänner och min snutt 
Vad ska du göra härnäst? Äta frukost 
Höger el vänsterhänt? Right
Humör just nu? Trött
Hur många kuddar sover du med? 1 under huvudet, men typ tusen runt mig 
Morgon eller nattmänniska? Nattuggla
Vad är viktigast för dig? Att nära och kära mår bra
Är du kittlig? Finns bara en person som kan kittla mig; min tvilling
Snarkar du? Ja, när jag är trött och full
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Sånna små håriga med många ben, eller de där slemmiga 
Stökigt eller välstädat? Blandning
Längtar du mest efter nu? Flytten till Stockholm och nästa helg

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, so you think I'm smart, huh? ^^

2007-08-03 @ 14:07:56
URL: http://getiton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0