Framtidsplaner

Ser att jag inte har skrivit på ett bra tag.. så jag ber om ursäkt till alla trogna läsare, jag lovar att jag ska skriva mer! Hoho!
Har under många dagar och kvällar suttit och bläddrat i kataloger (mest Ikea och Laredoute) för lägenheten i Sthlm som vi ska flytta in i om ett år typ. Så jag har fixat allt som jag behöver nu känns det som (förutom lägenhet som är det viktigaste!) så nu är det bara att luta sig tillbaka och sikta sig in på pluggandet i vinter. Min smarta roomie kommer troligtvis läsa till socionom och bli snilleblixt och jag ska först gå på folkhögskola med inriktning inredar- och butikskommunikation i högst två år. Sen lite längre fram i framtiden blir det nog en ännu längre flytt ner till Växjö där jag ska (om jag nu kommer in alltså) plugga på universitet med samma inriktning förstås. Jag kan inte sluta vänta! Har längtat så mycket att jag ska visa er lite av det jag ska ha i lägenheten (troligtvis) bara för att jag är helt exalterad!!! Enjoy!

Säng & stuff                             Bokhylla, älskar lådor              Ljus och sånt           
                               



Söttavla och fintavla ^^         Blommor blommor!
              



Nu ska jag och Fredrik hem och mysa ^^ hihu!
Ba ba.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är chrills nya brud vettu som jag var bitsk mot! ;P

2007-09-01 @ 17:12:18
URL: http://loulouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0