Hömmelihömm..

Sitter på jobbet för ovanlighetens skull och funderar på att bli brunett. Jag har alltid velat bli det sen jättelänge tillbaka, men Joanna skrämde upp mig genom att säga att jag aldrig isf kan bli lika blond igen utan att hela håret blir till svinto! Och det vill jag ju inte neeej, så jag funderar på att färga det och sen efter typ 10 duschar så är jag blond igen. Fy tusan vilka bra idéer jag får ibland. Erica har ju färgat håret brunt nu och hon har varit ännu ljusare i håret än mig, men det blev skitsnyggt så jag tror att jag ska våga mig på det tidigast i höst iaf. Hiho!
Pratade med Larre förut och jag har aldrig varit så motiverad till något annat förut än att vilja flytta till Sthlm! Tur att hon var lika sugen som mig att dra härifrån allt och alla man avskyr. Kommer dock sakna min älskade Fredrik så att jag kommer dö, men han får komma till mig ibland och jag till han så blir allt bra. Blir ledsen av bara tanken att man inte kommer ses typ varje dag. Måste ju pussa på min snutt varje dag, minst!

Idag fyller Viktor 21 så jag skrev en väldigt snäll grattishälsning och han blev glad. Får ta och hälsa på honom när jag hälsar på min syster på Gotland, ska bli kul! Vissa kompisar saknar man mer än andra när de försvinner.

Nu ska jag och Fredrik in och kolla på Spiderpig, det är det roligaste som visats på film på väldigt länge!

Kolla själva så förstår ni nog:

Kommentarer
Postat av: larre

fan vad vi ska till sthlm :)

2007-08-13 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0