Iblaaaand alltså...!!

Idag är det nog den drygaste dagen att jobba på, solen skiner som bara den ute och jag måste sitta här inne där temperaturen är precis som i en bastu och svettas som en gris. Nej, jag ska nog sätta mig utanför och vädra i min stora tröjklänning. Var nära på att ta på mig jeans förut faktiskt, men med Fredriks blick så fattade jag att det vore lika med självmord. Så det är ju rätt gött att detta var det enda man tog på sig idag!

Hörde att det skulle bli dåligt väder under hamnfestivalen. Var ju skit att det ska bli så också under dessa 2 dagar då man ska vistas utomhus, utan tak över huvudet! Eller ja, tak finns det ju men om det börjar regna lär ju inte alla få plats under restaurangtaket på bryggan. Men men, med lite alkohol i kroppen lär man ju inte bry sig! Ska iaf bli jävligt kul, plus att Darin kommer som jag kommer stå och skratta åt. Han tror fan han är nya Michael Jackson, men no no no. Ingen kommer bli lika cool som han, nobody! Hoho! Sen kommer det ju en massa andra kända ansikten, men inget jag ska se vad jag tror? Märks ju hur bra man tkr att det är efter det slår till i skallen på en. Haha!
Synd att Anders och dessa är i Bulgarien, annars hade man ju lätt räknat med fest som alltid annars när man är ute. Fast fest lär det ju vara där de är nu. För Sunny beach är den roligaste resan jag någonsin gjort! Hoppas bara de får lika roligt som vi fick (inte så stor chans dock för vi hade jävligt kul!). Finns många fina minnen därifrån.. men det som hände i Bulgarien, stannar i Bulgarien. Ni skulle bli rätt paffa om jag berättade allt som hände där. Men oj vad kul vi hade! Haha!

Min sömnrytm har inte varit den bästa på sista tiden heller. Inte det att jag har sovit lite, utan under vilka timmar rättare sagt. T.ex. så vaknade jag idag som alla andra dagar under denna veckan runt kl 06.30 för att Fredrik ska jobba, och somnar inte om förrän vid 12 och sover till halv 4- 4.  Sen somnar vi inte förrän vid 2 på natten också, så det är nog dags att ändra på detta. Tur att Fredriks sista dag på jobbet är imorn, så nu kan vi sova som vanligt folk igen. Hiho!

Idag kommer det vara den första dagen på flera veckor (!) som jag sover ensam. Det kommer nog kännas knepigt, men iofs gött med plats. Inte för att Fredrik tar stor plats eller så. Han är nog den mysigaste man kan sova med. För när han märker att han inte håller om mig, då snurrar han runt tills han får tag på mig och så myser han som bara den. Vad skulle jag göra utan sig? Du är bäst älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0