Slag i skallen

Vaknade klockan 11 imorse av att mamma ringde och frågade om jag skulle hem. Lika snurr i huvudet som när jag la mig igår svarade jag ju självklart nej och la mig ner för att sova. FY FAN rent ut sagt vad dåligt jag mådde då! Kände bara hur jag ville komma ur mitt eget skinn och lämna kroppen för jag mådde verkligen skit i hela mig. Var ju inte precis igår som jag mådde så där dåligt. Men nu är det bättre och jag sitter som vanligt och jobbar! Kul att sitta inne när solen lyser... bah. Ska nog ta och sätta mig ute så jag får lite mer färg, aldrig fel med det!
Ska även försöka få i mig lite alkohol idag trots att jag mår illa av bara tanken att hälla i mig det. Blev som sagt lite för mycket igår så värst sugen på det idag igen är jag då inte. När jag var som mest på lyset så hör jag hur Erika och Lotta ropar på mig. Jag blir så glad över att se dem så till slut började jag gråta! Och då började även Lotta och Erika gråta så jag fick gå därifrån efter deras tusen pussar och kramar. Erika, och även hela familjen, blir alltid lika go och glad över att se mig så det är jättesvårt att inte sakna dem när man träffar dem då de alltid är lika fantastiska. De kommer alltid vara min lilla extrafamilj för det finns inga mer underbara människor. De kommer alltid betyda så himla mycket för mig och för att de alltid finns där. Hoppas jag träffar dom idag igen... hihu!
Men vi ska ju fira Joanna som fyllde år den 5:e, så jag får la ställa upp för laget. Men först ska jag jobba klart och hoppas på att det är lika fint ute hela kvällen som det är nu.
Nej, nu ska jag leta skjuts till Blåklinten 1 så att det blir lite feststämning. Ciao!


Fick sån lust att lägga upp denna för det är jag om 10 år... so enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0