Sunday bloody sunday..

Idag har jag fikat med Larre hela dagen. Vi satt på Sunday från klockan 3 till halv 7 och prata och prata och prata om allt mellan himmel och jord. Det är det som är så bra med henne att man kan sitta och prata om vad som helst och hon fattar precis vad jag menar, you're the greatest! Men den bruden tror att hon har lite problem som hon egentligen inte har, för hon vill inte inse hur bra hon är flecka. Du är bäst! Jag längtar så hääääääääääär mycket tills vi flyttar ihop i sthlm, det ska bli så jävla kul! Plus att vi troligtvis kommer plugga på samma skola gör ju saken ännu bättre. Skit att du har ett år kvar i skolan, annars hade vi nog varit på väg dit nu. Hehe. Ja jag längtar nåt så fruktansvärt iaf. Can't wait to do it!
Nu har jag jobbat klart och Fredrik ska med mig hem så jag kan göra mat åt honom. Inte bara därför han åker med iofs. Hihu! Nu åker vi, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0