Thank God it's friday!

Idag vaknade jag vid 6 och kunde fan inte somna om, för jag var helt säker på att det var någon i Fredriks garderob! Den är rätt läskig faktiskt... har man sett boogyman så skulle ni förstå för de är en exakt likadan garderobsdörr. Och Fredrik var inte hemma som kunde skydda mig, han var ute och klippte gräs nånstans i stan. Men kom hem och gjorde frukost, ehm, smörgås på sängen för min mage kurrade så fruktansvärt. Han är då bäst i världen min gräbb!

Idag ska jag för ovanlighetens skull jobba. Längtar inte lite dåligt efter min feta lön som kommer i augusti, fast hälften är jag ju skyldig mig själv som ska in på ett konto med en gång. Fasen.
Har insett att jag inte kan hantera pengar jag får, för de tar slut med en gång. På vad vet jag inte riktigt, men slut är dom iaf på högst en vecka. Måste nog börja lära mig spara, måste ju kunna behärska mig tills flytten! Annars kommer jag sluta upp på gatan eller nåt. Och jag tror inte Larisa är så sugen på att betala hyran själv. Hihu.
Så ut nåt i helgen kan det inte bli, hade ju iofs jävligt kul förra helgen så det räckte och blev över. Träffade världens goaste tjej, Stina, som jag inte sett sen festivalen också. Hon var ensam hemma för resten av familjen var i Italien och hon var hemma från Uppsala. Det är så kul att träffa henne för hon är alltid så glad och snäll! Sen dansade vi hela kvällen och gick och satte oss på Timmys alldeles svettiga och fräscha vid 3. Då kom Anders med en fet hamburgare som jag bara var tvungen att smaka på, jag hade nog dansat bort varenda kalori jag hade i kroppen. Dagen efter träffade jag henne och sandra igen, de skulle på samma ställe som mig och Fredrik; hyra film på nattvideo! De ville ha tips om en bra film och jag svarade självklart White chicks för det är en av de roligaste filmerna jag sett på länge. Hoppas de tyckte om den.

Nu kallar plikten, så jag ska iväg och jobba! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0