Vart tog sommaren vägen?

Solen har ju varit framme under flera underbara dagar, men den försvann självklart lika fort igen. Tycker denna solen är fruktansvärt överskattad just nu, fuck it. Fast regn kan vara riktigt mysigt också, speciellt på nätterna. Då är det extra mysigt. Hihi!

Idag vaknade jag av att Fredrik fick ett ryck och kollade på mobilen om han hade missat bussen, men icke. Det var 45 minuter kvar, så han rullade tillbaka och jag fick en lika underbar varm kram som alltid och så somnade vi.
Plötsligt ringer det till Fredrik och Johan säger att de ska åka kl 4 och inte 12, så vi sov i 4 timmar till. Fy fasen vad  gött det var.

Kom och tänka på att jag har nog världens sjukaste familj. I förrgår satt jag, Fredrik, Julia och Therese och körde en gammal lek där man ska skriva ett känt namn på en lapp som ingen annan får se och sätta den på sin nästes panna, utan att den ska se vad som står. Sen ska den personen gissa vilken känd person man är genom att ställa alla andra ja- och nej-frågor. Det var skitkul! Men det gick inte alltid så bra, förutom första gången då jag fick namnet Hitler i pannan. Tack Julia! Jag kände mig väldigt speciell och lyckligt lottad som fick det namnet.
Till slut så ville min käraste mor och far vara med så det gjorde plötsligt hela leken mycket mer långsam. Men kul hade vi iaf och efter nån timme så tröttnade jag och Fredrik så vi somnade av utmattning p.g.a. att hjärnan gick på högvarv.

Och nu regnar det igen.. chocking! Tror inte det kommer bli nån mer sommarvärme i år faktiskt. Har trott hela tiden på att solen kommer snart men icke, så om jag tror att den inte kommer mer nu så kanske den kikar fram till slut. Bara för att vara jävlig alltså.
Fast ibland är det som sagt faktiskt mysigt med regn, se själva. Jag var glad (och även äcklig av allt vatten som gjorde den fina backslicken och allt rinnande smink ) p.g.a. denna underbara varelse, jag älskar dig mest av allt!
 


Kommentarer
Postat av: Karin

hihi. vilken fin bild älskling :) :* love

2007-08-16 @ 17:30:10
URL: http://saudade.blogg.se
Postat av: ida

aaaw, för det togs av världens bästa fotograf ;) <3

2007-08-16 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0