Weho!

Sitter på jobbet nu och tänker tillbaka på igår med ett stort leende. Fy fan vad kul det var igår! Inte haft så kul på väldigt länge faktiskt, inte vad jag kan komma på iaf. Allt började hos Niklas där jag, anders, markus, johan och jonathan käkade kräftor tills vi höll på att spy. Sen efter berg av kräftor och räkor plus Anders sallad tog vi fram vin och öl precis tills Sanna, Louise, Erica och Jaller kom. Tyvärr så märktes det idag att öl och vin inte ska kombineras för det ger det perfekta illamåendet och huvudvärken.
Vägen ner till bryggan var bland det roligaste på hela kvällen, fy fasen vilka underbara vänner jag har!
Men nu måste jag gå men jag ska uppdatera kvällen med bilder lite längre fram så förstår ni själva hur jävla kul jag hade. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2007-08-20 @ 11:17:05
URL: http://loulouise.blogg.se
Postat av: Sanna

Det är bevisat att öl och vin inte är en bra kombination. Haha, puckoooooooooooo! Sköje

2007-08-20 @ 16:07:01
Postat av: Anders

ehh.. ehh.. jag är jätte bäst! :)

2007-08-21 @ 19:53:34
Postat av: Markus

Kan ju lägga till att ja inte åt till ja spydde, hade spytt av en kräfta ! : )

2007-08-31 @ 17:36:04
Postat av: Ida

till Anders: haha.. jaa klart du är! snäppet efter mig ;) you made my day that night! ^^

2007-09-03 @ 23:57:06
Postat av: Ida

till Makos: ja jag såg på din min när anders och johan tvingade i dig en kräfta att du inte såg helt sugen ut på den ;D men du klarade det! :)

2007-09-04 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0