9 månader sen

Så längesen var det jag tränade fotboll, och det kan jag lova kommer kännas av imorn klockan 3 då jag normalt brukar vara halvvaken och äter frulle men istället hyperventilerar och flåsar med håll. Men jag längtar! Jag och Sanna ska som sagt pinka på Joanna och Lisa för att jag vet inte varför, men kul ska det bli! Fast vem kommer känna skillnaden på lukten på dom ändå? Ingen tror jag.
Efter träningen ska den nerpinkade Joanna ha mysfest som kommer bli mycket trevlig, om hon väljer rätt mat att göra vill säga. Jag röstar på tacos så länge jag får göra köttfärsen med tanke på att Joanna har en viss tendens att bränna den...

Nu ska jag hem och äta lussekatter jag, betona jag, har gjort. Goda nåt så in i helvete är dom också!

Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Malin

"Goda nåt så in i helvete är dom också!"
Skön du!

ilu :*

2007-12-14 @ 22:11:13
URL: http://getiton.blogg.se
Postat av: Karin

åååh, söta du. jag saknar dig hjärtat!

2007-12-21 @ 18:10:23
URL: http://saudade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0