En dag på jobbet

Idag började jag 12.15 och kommer sluta ungefär 20.30 om jag inte gissar fel. Fin lön det! Förut hände en läskig grej: jag satt här i min ensamhet och tänkte på hur tjocka sanna och lisa har blivit efter igår (mkt tror jag), och då kommer det in en fyllegubbe som frågade vad jag hette. "Idaaaa" sa jag med ett glatt leende. Han ville se på en film som redan hade börjat, så att han kunde däcka i en varm stol tror jag, men när jag sa att den hade gått i en kvart så sucka han och sa "Nej då skiter jag i det. Vi ses i en annan film Ida." Okej... tänkte jag och gick tillbaka till tänkandet på fetisarna.
Sen bär det iväg till fettzan på fest. Ska bli kul! Jag kommer för övrigt göra P sååå glad över att jag troligen har med en donk som vi ska dela på för att jag fick smaka ett glas eller 5 av henne förra helgen.

Tjipp o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0