Selän

Snart bär det iväg! Så mycket som om 4 timmar faktiskt, sen bär det iväg mot Sälen. Fråga mig inte varför jag är vaken för det vet jag inte själv. Jag har lagat mat åt hela 10 personer som kommer vara hungriga och det är bäst för dom att de säger att det är gott..! För det är inte speciellt kul att stå i flera timmar och steka kyckling precis! Ska bli gött med en dusch imorn så man slipper lukta stekos som Pe. 
Nu tror jag att jag har packat ner allt som behövs, bara maten och sminket som ska ner men det tar man ju imooorn. Så jag funderar på om jag verkligen ska gå och lägga mig eller vara vaken? Det mesta lutar ju mot att kolla på några vänner-avsnitt för det tröttnar man ju aldrig på. Bra skit det!
Jag har också hört att det ska bli mellan 25-30 minus på nyårsafton där vi ska vara, så den dagen kommer nog vi pulkaåkare hålla oss inne. Ser det inte särskilt negativt ändå.. mer bärs åt oss! Hoho.
Nej nu ska jag bli helt klar med allt så att jag inte yrar runt som ett mongo imorn som vanligt.
Bilder kommer att finns om en vecka, och jag ser fram emot det!

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR!!!

Later fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0