Känn ingen sorg för mig Göteborg..

Idag har jag varit i Gbg heeela dagen och shoppat upp allt jag äger! Ångest? Mjo, en gnutta. Tur det är återköp på det mesta. Kommer tjäna mer pengar på att lämna tillbaka dem än att få löning tror jag, rätt illa det. Det jag köpte var iaf 2 tröjklänningar, en väst, en bh, en t-shirt och la undan en skinnjacka. Mamma får köpa den nästa gång hon åker ner..
Efter några timmars shopping ville jag ha kinamat så jag och pappa gick och käkade friterade räkor och nudlar med sötsursås. Finns det nåt godare? Neee, tror inte det nej. Efter hälften höll jag på att spy så det fick fan räcka.

Efter en lång dag med ömma fötter och John Blunds ständiga närvaro åkte vi hem. Ja, jag sov heeela vägen. Jag är så jäklans åksjuk så det bästa är alltid att få sova. Det tog ca 2 minuter med Anna Ternheim i örat och sen somnade jag snabbt som blixten. Efter ca 3 timmar var vi hemma och klockan hade börjat närma sig 23, men jag var ju pigg som en mört så nu sitter jag här och klockan är 01:41. Kanske ska ta och sova? Min Fredrik kommer ju imorn, så går jag och lägger mig nu så är är det plötsligt inte lika långt kvar tills han kommer! Känns iaf så..

Nej nu ska jag ner och kolla vad jag och Larre ska sitta och smutta (hälla i oss) på lördag till Simpsons-filmen. Det ska bli en jävla upplevelse att se hur lång tid det tar innan folk fattar på bion att det inte är saft vi har i flaskorna, men fan vad kul vi kommer ha! Plus att filmen kommer bli så jävla mycket roligare med lite alkohol i kroppen! Vilken vettig person tycker liksom inte om Simpsons? None skulle jag chansa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0