Och så gjordes ännu en..

Se på fan, det blev en blogg till slut ändå för min del. Trodde jag aldrig skulle fatta nåt, men det var inte så komplicerat som jag trodde. Märks hur länge det kommer ta innan jag glömmer bort den dock...

Idag vaknade jag av att jag trodde att jag hade sovit för länge och glömt bort att jag skulle jobba vid 16, men det visade sig att jag började 19 och klockan var endast 13. Av den onödigt tidiga paniken gick jag upp pigg för att käka frukost, men insåg att jag fan inte orkade göra nån. Som tur vad ringde my favourite Larre, som gav mig en tråkig nyhet men ändå gjorde mig jätteglad över att få höra att vi ska fika hela långa dagen imorn. Nougatbulle och chokladcookie blir det, jojmänsan.

Dagens höjdpunkt idag måste ändå ha varit när jag insåg vilka tatueringar jag ska ha! Fy fasen vad snygga de kommer bli. Sen som grädde på moset så insåg jag att jag inte kommer få behöva lägga ut ett enda öre på dem, fick nämligen ett presentkort av världens bästa pojkvän och min syster i studentpresent. Thank you God for them!
Nej nu får jag hoppa i säng, eller en sväng framför tv:n med ett avsnitt Vänner får det nog bli först. Klarar mig inte utan dem! Chandler är verkligen substantivet för komik. Haha! Där fick jag fan till det. Märks att klockan är halv 2...

Nightinight!

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskling, jag förstår vad du menar med att man inte kan leva utan Vänner. Förlåt för att jag tog dem ifrån dig ;/ Jag lovar, jag ska ta med dem när jag kommer hem till jul! Och förlåt för att jag inte hann stanna och prata med min älsklingsida sist, måste träffa dig snart! Miss you darloo, love you <3

2007-07-31 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0