så jävla djupt sittande..

Jag kom och tänka på en sak som gjorde mig så fruktansvärt förbannad, hur mycket jag än försöker komma över det så kokar det i mig lika mycket ändå! Jag kan bara inte fatta att du gjorde så mot mig, du förstörde verkligen varenda fina händelse av vårat förflutna. Du anar inte hur mycket du har försört! Du sänkte mig som ett jävla ankare och jag har aldrig blivit så jävla förolämpad i hela mitt liv. Och att du sen gick runt och ljög för folk, dina vänner, att det var okej och att jag hade förlåtit dig?! Vilket jävla lågt påhitt! Jag har alltid litat på dig och sett dig som en person som aldrig skulle kunna göra nåt sådant, inte ens för tusen miljoner. Men fy fan vad skenet kan bedrar. Tydligen krävdes det inte mycket för att du skulle göra nåt så jävla billigt. Jag var dum nog och trodde på att du menade vad du sa under alla dessa månader efter oss, t.o.m. nu när du är ihop med henne! Stackars flicka, hon skulle fan veta vad du även har gjort mot henne. Jag hoppas att någon gör samma sak mot dig så du får uppleva denna jävla känslan. Du har inte en blekaste aning om hur det känns. Jag försöker, jag försöker verkligen, men det kommer fan aldrig gå över. Du har förstört mig på alla sätt och vis så jävla hårt att jag inte kan fatta det, jag tror knappt på det själv! Hoppas du vet vad du har gjort och vad det har kostat dig, tro fan inte att det kan bli som förut. Du har sabbat allt som har med mig att göra. Ditt jävla skitsnack och tjat om oss fastnar inte längre. Jag har hittat nåt så jävla mycket bättre nu som behandlar mig med respekt. Du kanske ska slå upp det ordet? Nolla..


Is it still me that makes you sweat?
Am I who you think about in bed?
When the lights are dim
And your hands are shaking as you're sliding off her dress?
Then think of what you did
And how I hope to God she was worth it
When the lights are dim
And your heart is racing as your fingers touch her skin
I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck
Than any girl you'll ever meet
Sweetie, you had me
No, no, no, you know it will always just be me

Kommentarer
Postat av: Malin

Way to go girlfriend! <3 Och håll dig till Fredrik, han är bra för dig och ni är sötast ihop. LUUUUV :*

2007-08-01 @ 17:50:51
URL: http://getiton.blogg.se
Postat av: Malin

Jaha, hade skrivit längre men det kom visst inte med -.- Tar väl det igen då.. Håll dig till Fredrik du, sötnos. Han är bra för dig och ni är så himla söta ihop! ^^ LUUUUUV :*

2007-08-01 @ 17:52:00
URL: http://getiton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0