Who's that bimbo..

Japp, ikväll blir det Linda Sundblad på bryggan. Just nu sitter jag och jobbar på världens bästa jobb, finns seriöst inget att klaga på! Det enda jag gör är att sälja biljetter och sitta vid datorn. Känns typ som att sitta hemma vid fatorn, fast man tjänar pengar ist för att förlora en massa.
Sen kommer Larre hit och då blir det Simpsons. Ska bli så jävla kul! Detta är något jag längtat efter bra länge har jag insett, fick det även bekräftat av henne genom ett sms där det stod SIMPSONS!! . Så jag tror inte att jag är ensam om att längta efter Homers sarkastiska humor.
Nä, nu ska jag gå och käka nåt så jag orkar med ikväll. Lär ju bli som vanligt att man glömmer artisten som kommer och istället sitter och dricker. Ska iaf försöka se en låt denna gången!
Nej nu får det fan bli mat på timmys, bra skit det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0