De 3 Nilssons och Ida

Igår var jag och familjen Nilsson (dock utan pappa Nilsson) i Karlstad och shoppade. Det var mycket trevligt förutom att vi fick stressa för en viss person skulle ju självklart jobba halv 5 i Arvika. Jag alltså.
Under de ca 5 timmarna vi var där hann jag köpa en massa saker; en t-shirt på carlings, en tröja på monki, ett par skor på stadium, massa assoccearer på H&M, en t-shirt på H&M, en stor skjorta på H&M, hårfärg på Joannas gamla jobb, väska på Monki och en riktigt snygg parkas på Monki som jag näääästan köpte! Men den var för dyr, trot eller ej, för min strama ekonomi.
När det fick vara slut på det roliga var det dags för att jobba. Fredrik följde snällt med och tände upp hela palladium vilket jag inte vågar göra för tillfället med tanke på att jag precis sett Steven Kings "1408" som var lagomt läskig. Usch för clowntanten! Efter en timme kom Pettersson på besök vilket var trevligt för jag hade inte allt för mkt att göra medan filmerna gick. Hon kom, åt popcorn, sa nåt med munnen ful med popcorn, fnizza lite och åkte. Efter hårt slit åkte jag och Fredrik hem med förstörda fötter och sov lääänge.
Jag kom iaf hem nöjd, men pank.

Btw tycker jag att Sanna är seeepeee som inte tog med mig till Charlottenberg idag, fyyy för dig Peh. Tur att jag ska till Karlstad och göra av med ännu mer pengar med Louise imorn, jag kommer vara pank innan jag är i närheten av nästa lön! Så tack istället Pettersson! Hiho.

Hittade en jacka från märket The row som jag bara MÅSTE ha! Give it to me!!

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0