Inte mycket att göra

Lista snodd av Lisus ^^

Är du svartsjuk? Blivit det p.g.a. någon ja.
Vilket ämne gillade du mest i skolan? Går inte i skola längre.

Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Såna som suger bajs ur marken. Hahaha! Fy fan vad äckligt..
Är du troende? Nää
Vilken färg har din tandborste? En rosa och blå där nere och en rosa där uppe.

Har du åkt ambulans nån gång? Noep
Tycker du om DrPepper? ALdrig prövat

Har du fått massage nån gång? Mmmm.. joda joda.

När klippte du dig senast? I lördags av Louise.

Sötlakrits eller saltlakrits? Sötlakrits

Ser du dig själv som lång eller kort? Kort

Vad har din mobiltelefon för märke? Nokia

McDonald´s eller Max? Haha! Trogna Donken självklart.
Har du ett överkast på din säng? Nää, varför?
Har du brutit nåt ben nån gång? Noep, druckit mycket mjölk. Pfft..!
Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Hundöron
Hyrfilm eller biobesök? Med tanke på att jag jobbar på en biograf så måste jag säga hyrfilm.
Tycker du om ord? Vadå ord?
Minns du någon speciell person från din barndom? En tysk (?) tjej som var här med sin familj och hyrde våran sommarstuga var väldigt snäll mot mig när jag var ca 5 år.. Anne tror jag hon hette? Jag fick alltid godis av henne! Någon som ger en godis måste ju vara snäll, eller hur?
Har du hår på ryggen? Nej fy.
Äter du fiskbullar? Trot eller ej, men sí!
Beskriv din humor: Hahahahaha!
Använder du morgonrock? Ibland, den är så jälva mjuk ju.
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? Nää, bara under men orka dra fram soffan?
Nämn en sexställning du gillar: Hah! Här? Eh, nej.
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Vilken byrålåda. Existerar inga i mitt rum.
När blir man vuxen, enligt dig? Får säga som Lisa; när man kan ta hand om sig själv typ kanske.
Använder du balsam efter schamponeringen? Jajemen, vill inte ha svintohår.
Nämn en skiva ur din skivsamling: Smurfhits 3.
Vad gjorde du i går kväll? Var hos Fredrik och åt räkmackor. Mmm..
Yngre eller äldre män? Haha! Har en på 2 år yngre men egentligen spelar det inte så stor roll. Så länge han inte är 3 år yngre då, hiho!
Använder du accessoarer? Lots and lots of them!
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Uj uj. Festivalen 2003 & Mârten 2005 var ju inga höjdarkvällar.
Vill du skaffa barn? Oh ja! Vill ha många många många!
Hund eller katt? Katt
Har du några syskon? 3; Anna, Therese & Julle.
Gillar du att shoppa? Bästa jag vet!
Var är dina föräldrar ifrån? Arvika och Halmstad.
Har du hånglat med någon av samma kön? Haha, jaa..
Vilken kanal tycker du bäst om? 3:an och 5:an.
Brukar du handla på second hand? Njää, har hänt typ nån gång.
Har du en tatuering någonstans? Snart, hihi.
Jeans eller shorts? Jeans.
Var fikar du helst? Sunday självklart!
Vilken butik hittar du alltid någonting i? H&M!
Vinter eller sommar? Sommaaaar.
Vem står dig närmast? Oj, svår den?
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Jeans som ger liten rumpa!
Till vilket land skulle du vilja åka? Thailand, Hawaii, Kina.
Var bor du om 10 år? I Stockholm förhoppningsvis, INTE pluggande (!).
Världens bästa uppfinning? Duschen.
Mammagris eller pappas lilla flicka? Både och.
Hur svarar du i telefonen? Hej de e idaaa.
Har du någon dålig ovana? Köper saker jag absolut inte behöver.
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Neee, gillar läget faktiskt.
Är du duktig i skolan? Jag var då inte bland dom bästa precis.
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Haha! Knappt, men kul var det kommer jag ihåg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du plugga om 10 år? :P

2007-11-06 @ 00:27:54
URL: http://getiton.blogg.se
Postat av: Ida

Hahaha! Nej det tvekar jag starkt på, men man vet ju aldrig :P

2007-11-07 @ 16:33:17
Postat av: m

då låter jämt tråkigt å plugga om tio år, även om de är i stockholm :D

2007-11-07 @ 22:09:47
Postat av: Ida

Haha! Okej, jag ska ändra på det där inlägget så blir alla nöjda ist! ;P

2007-11-10 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0