Ja hujedamig.

Fasen vad mycket det har hänt under veckan; i måndags fyllde ju denna Sanna Pettersson år, och det firades med ett sms. Stugan i sälen under nyår är fixad, på riktigt denna gången! 10-års kalas med partylejon och charader (lätt roligast på hela veckan!). Köpte lite julskinka och pepparkaksdeg att tjuvsmakade på, mums! Julstämningen börjar äntlingen kännas av lite. En del julklappar är köpta. Nya mycket trevliga evangemang som mycket snart kommer inträffa troligen. Sen får vi inte glömma grisen som såg ut som allt från en kyckling till en råtta. Haha! Internt dock.

Imorn är det fest och det fixade JAG, tacka mig! Eller ja, Adam kan ju ha hjälpt till en liten gnutta... fast bara en liten liten liiiten.

Nu ska jag försöka sova, har smittat av mig på Sanna som nu också har blivit nattmänniska. Så kan jag inte sova, vilket jag vet att jag inte kommer göra på ytterligare 3 timmar, vet jag ju vart jag ska vända mig. Jora.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0