Tro det eller ej, den är snodd!

10 Favoriter:
Färg: Svart
Mat: Tacos
Band/artist: Anna Ternheim. Bra val Pe.
Film: The Holiday
Bok: Wenny has wings. buhu
Sport: Fotboll öff kårs!
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag(kväll)
Tid på dygnet: 8.00. sover djupt och vet att de flesta är i skolan, hoho!
Sysselsättning: Sitta här

9 Nuvarande:
Humör: Trött
Kläder: Superpyjamas
Nagel-färg: Svart
Tid: 00,44
Omgivning: Skrivbordsgrejs
Irritationsmoment: Huvudvärk
Tankar: What to do?
Längtan: Nästa helg!
Samtal: Ensam så.. eller?

8 Första:
Bästisen: Pettersson! Vi delade som sagt best friends-hjärtan och jag tog självfallet best för ni vet redan svaret på det. Cool är vad jag är!
Husdjuret: Åke
Piercingen: Öronen och tungan. aj.
Kärleken: Bryan McFadden
Musiken:
Spice Girls så klaaaart
Bilen:
Vilken bil?
Kyssen: Helt säker på att det var Rune
Fyllan:
Syrrans sprit i hamnen

7 Senaste:
Cigaretten: Fick av Larre, jag FRÅGADE iaf!
Drycken:
Coca cola
Bilturen: Stan - Älgå. hoho
Kyssen: Rune igen!
Tv-programmet: 2 ½ men
Pirr i magen: I don't know?
Misstaget: Jag gör aldrig misstag

6 Har-du-någonsin:
Varit kär i en kompis: Haha! Den var komisk
Brutit mot lagen: Åt lösgodiset i affären?
Blivit arresterad: Nej
Varit med på teve: Borde
Kysst en främling: Haha, ja.
Ljugit om känslor: Mja, längesen

5 Vem:
Pratade du med senast: Pettersson
Saknar du nu: Malin, Karin, Malin och Karin. Haha! Fantasi på föräldrarna här.
Gick du på bio med sist: Sanna, Louise och Fredrik
Ringde du senast: Sanna Pe
Ska du träffa imorgon: I don't know?

4 Saker (en på varje):
Du gjorde igår kväll: Såg på film
Du kan höra just nu: Petter
Du inte kan leva utan: Min mp3!!
Du gör när du är uttråkad: Kollar tv

3 Människor:
Som du kan berätta allt för: 2 pers
Som du hatar: Nämner inga namn här nej nej
Som du tycker är snygg: Min spegel är ju helt ok alltså

Kommentarer
Postat av: Karin

va söt du är älskling ^^

2007-11-21 @ 18:26:15
URL: http://saudade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0