Fröken Li

För första gången på länge var jag och festade på ritz i lördags, och det var skitkul! Miss Li var jättebra, hade aldrig hört henne förut men hon var lätt godkänd.
Jag och Sanna kunde inte precis sätta fingret på vad det var som gjorde kvällen så himla rolig, men så kom vi fram till att det var de vi var med som gjorde allt till en hellyckad kväll. Tack gode gud för mina nära och kära! Utan dem vore livet surt...
Och nu till kvällens bravader; Sannas tamponger var slut (eller sa hon kondomer?), Markus blev lite för fuller, Larre försvann, Niklas likaså, Jaller drog Sanna i backen (dock var det jävligt kul att se i slow motion), Sanna blev ilsken för att hon inte fick vara med på NÅGRA av korten som togs och sen hände det inte så mycket mer som jag kommer ihåg. Jag, Anders och Sanna dansade nog bort allt fett vi hade på kroppen så nu kan vi dra donkan-driven igen som vanligt. Me like it!
Ritz är underskattat, fattar inte varför alla tycker det är skit och så mycket sämre än tiki? Jag ska hädan efter nu gå på ritz! Dels p.g.a. att musiken är bättre, roligare folk, billigare i baren och coolare artister.

Uuuh vilka fina kort det blev denna helgen då, bortsett från att Sanna aldrig fick vara med på nåt! Huhu. Se själva!

          

Kommentarer
Postat av: Sanna

SKÖÖÖÖÖÖÖÖJ :D

2007-10-22 @ 23:00:00
Postat av: Markus

Det håret finns inte kvar :)

2007-10-22 @ 23:28:06
Postat av: Tessan

Du e ju så fiiin på alla kort!! :) Stolt e ja!!!

2007-11-05 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0