Kaniner

Igår efter jag hade jobbat kom Joanna och Sofie för att hämta upp mig så vi kunde åka till ICA och handla. Vi köpte gurka, morötter, paprika, sofies äckliga blomkål, äpple, mango, honungsmelon och 2 dippar. Snacka om nyttiga! Men innan vi åkte till Sofie tog vi en sväng förbi Lisas jobb för att säga hej. Där fick jag och Joanna en French hotdog som jag slängde efter halva för den var inte så himla god som jag trodde. Då dök plötsligt Sanna upp för att köpa frukost och popcorn. Det var en trevlig halvtimme! Sen tröttnade Lisa på oss så vi fick åka hem till Sofie för att fixa kaninmaten. Efter vi proppat i oss hälften sa Joanna att byxorna klämde, jag höll med. Så tjocka som vi är så knäppte vi upp jeansen med ett stön och ångrade att vi inte hade mysbyxor som Sofie. Efter ett tag hörde man ett "åååh, den har jag alltid velat seeee!" från Joanna och vi insåg att hon inte hade sett En geishas memoarer som visades börja om 20 minuter. Så det fick bli att se den igen, inte för att det gjorde nåt för den är skitbra, men den är så låååång. Slutet är i typ en timme och man fattar från början hur den ska sluta. Efter att kines nr. 1 fick sin kines nr. 2 sa vi tack och hej och jag åkte hem till Fredrik som hade en chipspåse som väntade på mig. Det var som om han hade läst mina tankar att jag ville ha chips efter litervis av grönsaker och frukt. Så den åt jag en hel del av innan vi somnade, och jag ska äta av den sen med.
Som sagt så har jag ätit massor nu under 1 dag, så nu behöver jag inte äta grönsaker på ytterligare några år. Ja jag är en tjockis, jag gillar chips mer. Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0