Och så var det helg

Äntligen äääntligen ÄNTLIGEN är det helg igen! Jag har längtat ända sedan i söndags att festa igen, nåt Peh kan intyga för hon har varit lika festsugen hon. Kvällens fest sker hos Niklas denna helgen med, det var riktigt kul förra helgen så nån besvikelse tror jag inte att det blir denna kväll heller. Men först ska jag käka pizza med mista bombastic (min fredrik allstå) och sen jobba. Efter jobbet ska jag och Sanna supa till på vägen (som kommer ta minst en timme) till Niklas, så det blir våran förfest. Trevligt trevligt! 
Nej nu ska jag gå och göra mig iordning för bussen går om en halvtimme och det tar typ 15 min att gå dit, så tjipp o hej!

Dagens låtar btw; 
Petter feat. Säkert! - Logiskt
Goo goo dolls - All eyes on me
Those dancing days - Hitten
Foo fighters - Learn to fly
Bright eyes - Hot knifes

Yeeah! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla min blogg, jag har utmanat dig =)

2007-10-31 @ 12:04:09
URL: http://stompan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0