ÄNTLIGEN!

Japp, nu har jag finally gjort det. Efter många om och men så har jag äntligen köpt Sex and the city- boxen! Det är en svart och rosa låda som är skitsnygg. Hade egentligen tänkt köpa själva boxen men den kosta 200 kronor mer, så jag körde på skolådan som var mycket sötare. So now I'm happy! Har jag tur kommer den senast på fredag, så jag kan ha ett sex and the city-maraton hur länge jag vill! Typ. Så länge jag orka i alla fall! Vilket kommer bli väldigt länge troligtvis. Hihu!
Nu när jag ändå är mitt uppe i all shopping så funderar jag på att köpa ett Playstation2 + en massa spel också för det är så jääävla kul! Jag är en 4-åring i en 19- (snart 20) årings kropp, I know. Men jag giller't!

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite, Fredrik ligger och snoozar bredvid mig så jag ska nog joina honom lite. Såg fruktansvärt gött ut så jag ska krypa dit nu.. Sen blir det prison break troligen, första avsnitt och allt. Yay! Plus att de desperata hemmafruarna börjar om en halvtimme är ju inte heller helt fy skam. Men nu ska jag gå och vara lite social moten Fredrik som har vaknat. Men först ska ni få se på den extremt snygga shoeboxen jag köpt ^^

     I LOVE IT!




Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ooohw, gimme gimme! :D Sex & the city is 2 DIE 4! :*

2007-09-18 @ 21:58:59
URL: http://getiton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0