Go och glad, kexchoklad

Japp, jag är en tjockis som sitter och äter kexchoklad mitt på ljusa dan på jobbet. Men jag gillert'! Jag gillar det så mycket att jag slänger den nu. Jag kom på att jag inte var sugen på den från början, utan att den bara låg där och frestade mig helt vetande om att den är god. Så jag tog den! Men slängde den efter halva (den vägde hela 39 g!) och insåg att jag var törstig. Så nu sitter jag och funderar på vad för dricka jag ska köpa.. har ju ett ganska fett utbud så här lär jag sitta hela dagen med tanke på min beslutsångest. Precious coca cola it is!

Idag är det fest, typ. Mysfest i alla fall! Nåt tiki ska det inte bli denna helgen vet jag bara, fy fan vilket ställe. Ska bli ett sant nöje att komma härifrån snart! Tjohej vad jag längtar!

Kom på att jag måste lämna tillbaka min efterlängtade jacka jag beställde från H&M. Fy fasen för deras storlekar. Men det enda positiva är att jag måste ha en MINDRE och inte en större! YAY!! När blev jag en 34? Hiho! Jag är lite lycklig idag i alla fall som fått denna underbara nyhet. Haha. Vad beeeeeee jag känner mig som sitter och pratar storlekar. HAHA! Men jag är en nöjd 34 i alla fall. Pffft...!

Nej, nu är jag klar så nu ska jag gå på fest! Hittade en massa fina grejer på asos som jag vill ha också. Här har ni min "inköpningslista";

                                     
                                     


      
                              



                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0