Hultsfred om igen

Igår blev det ingen fika med Sanna, men istället så åkte jag, hon, Sofie och Lisa till Karlstad för att kolla på när Herman och co spelade på torget. P.g.a. att vi skulle hämta Lisa i Värmskog så blev turen extra lång, men det var trevligt! När vi kom fram drog vi direkt på Donkan, och medan jag, Sanna och Lisa proppade i oss hamburgare och dricka satt Sofie och mumsa på morötter och juice. Jag kände mig inte alls fet. Efter all flottig mat och Lisa och mina småköp så gick vi till torget för att kolla på konserten. Det var riktigt bra faktiskt. Arvikas musikanter är underskattade! Louise pojkvän, Martin, gjorde en liten surpriseentré med en Elvis-låt som gjordes riktigt bra också. Han är rätt cool! Efter konserten åkte vi hem (efter ännu ett stopp på Donkan. Ja, vi är feta) för att hämta kläder hos Lisa som tydligen skulle med oss tillbaka till Arvika. Då i Värmskog hände nåt som var rätt komiskt (tycker inte Lisa dock), Lisas ödla Lars hade rymt efter att hon hade glömt bort att hon hade honom i sängen när hon städade. Så vi började leta som tusan på alla fyra för att titta under varenda möbel som han kunde gömma sig under. Men vi hittade honom inte så efter en halvtimme åkte vi tillbaka till Arvika utan något ödelhittande. Synd för Lisa, en jävla frihet för Lars. Bra dag!
Nu blir det förfest hos Niklas! Hej dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0