Laaat

Idag har jag inte gjort ett jota, inte ett enda. Jag har inte kommit utanför Fredrks dörr och jag känner mig superlat. Kan bero på att jag är det iofs. Men imorn ska det bli förändringar! Imorn ska jag till Komvux och prata med en tant som är snäll nog som låter mig läsa där ÄVEN fast jag inte är 20, schyst! Så jag ska masa mig dit och fixa in mig så jag kan läsa världens roligaste, host!, ämne; natur B! Fy fasen för det. Men då har jag iaf nåt att göra om dagarna när Fredrik går i skolan och alla andra jobbar, måste se nåt positivt med det hela!
Men nu ska jag och Fredrik spela Tony Hawk och han kommer få PISK! 

Later suckers!

Kommentarer
Postat av: Karin

va söt du är älskling! måste du vara så underbar? jag saknar dig bara ännu mer nu.. du kommer snart va? det hoppas jag. annars vet jag inte vad jag gör. vi kanske ses på mârten också ^^ då kommer jag hem :) hihi. älskar dig, saknar dig :*

2007-09-11 @ 19:21:58
URL: http://saudade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0