oj oj oj..

Ja här har jag inte varit på länge ser jag... får bli ändring på det! Jag har märkt att jag skriver när jag jobbar helg och det har jag inte gjort på ett tag heller så där har ni förklarningen till det. FYI alltså, haha.

Jag tror fan att jag får sitta och förfesta för mig själv ikväll för inte en kotte ska ut, förutom de flesta jag känner som ska på lagfest dock. Och dit ska jag inte gå. Okej att jag har spelat i JIK i över 10 år men slutade i år och borde få vara med, men jag känner mig inte så välkommen längre så jag vill inte dit nej. Så det ser ut som om jag och min festkompis får sitta själva och smygsupa. Kan ju bli trevligt! Hrm..
Nej nu har vi hittat fest tydligen (?) så nu drar jag! Bäst att det är kul annars sorgsuper jag skallen av mig.

So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0