Scary shit!

Inatt drömde jag världens äckligaste dröm! Jag drömde att jag var hemma i min trädgård med några gamla klasskompisar sen ett antal år tillbaka. Jag hade i uppgift att lura i krokodiler en kapsel med en massa äckliga insekter (?) för annars blev de helt galna. Och självklart så tappar jag en massa kapslar så att de släpptes fria och började kräla på mig! Och för att göra allt värre så slängde en kompis en stor, tro mig GIGANTISK!, tusenfoting som landar i nacken på mig! Och jag kände verkligen de hårda taggiga benen som krälade runt nacken och ner över bröstet och sprang runt fort som fasen! Sen vaknade jag av att jag flög upp och försökte helt galet att få bort den ifrån mig, men blev snabbt lugn av att jag hade drömt. Men fy fan vad äckligt det var för jag kan fortfarande känna hur den sprang över nacken på mig! Brrrr!!

Har som sagt inte så mycket att berätta idag förutom min äckliga dröm, men jag träffade även Sanna och Joanna en sväng förut, plus att jag har världens mest underbara pojkvän som jag var och åt på royal med förut. JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG MIN FREDRIK!!! hiho ^^

Men nu har jag äntligen fått lite (väldigt lite) bilder efter kräftskivan men det visar inte allt det roliga som hände, men det som visas; så kul hade vi iaf! (Mer bilder kommer!)
                                  
                



Ja kul hade vi iaf! Måste göras om snart igen, lätt ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0