TGIF!

Nu är jag vaken igen vid en tid som jag inte brukar vara allt för ofta. Klockan är 12.12 och jag brukar sova i minst en timme till, jag skyller på Fredrik som ska till skolan denna gången ^^

Idag ska jag troligtvis fika med Pettersson om jag får tag på henne och inte sitter hemma och är barnvakt åt sin 16-, oj förlåt, 1-åriga lillebror. Var förresten hemma hos familjen P och åt massa mat och tårta för att fira Sannas körkort hon tog i onsdags. Det var mycket trevligt! Dagen började med att hon lurade mig med att hon inte hade klarat det så hon, jag och Joanna begav oss iväg mot Karlstad för att shoppa på Ikea och i stan med lite dystra miner, tills hon kläckte nyheten att hon inte alls hade kuggat utan ville bara vara sådär fruktansvärt rolig och dra på det. Så hon fick köra lite... jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. När vi kom fram med livet i behåll så åkte vi först till Ikea och kollade efter saker till Joannas lägenhet, plus tusen andra onödiga saker till mig själv som jag köpte. Det var kul! Sen åkte vi till Bergvik och snabbkollade lite innan vi begav oss in till stan. Där var vi förvånadsvärt duktiga på att hitta saker, men vissa av oss kom typ tomhänta hem ändå. Vi var i alla fall väldigt nöjda med oss själva för att vi orkade stanna kvar så pass länge som vi gjorde! När vi kom hem till Peh så möttes vi av en, troligtvis koffeinpåverkad, Leo (Sannas 1-åriga lillebror) som var fruktansvärt glad över att se oss. Han är söt som tur vad, annars vet jag inte vad jag hade gjort? Neeeej då, han är sööööt. Stackarn skallade dock sig själv ett antal gånger så nu vet jag inte hur många hjärnceller han kan ha kvar? Men han blev glad igen efter mitt och Joannas duktiga bollspel, we got skills! Annars förutom skallningar och bett så blev det en bra dag tycker jag!

Nu ska jag hoppa i duschen to get clean, sen ska jag bege mig till stan och hoppas på att min jacka, mössa och krimskrams från H&M har kommit med posten. Wiho! Så här ser jackan och mössan ut i alla fall ^^ Ciao!

                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0