Tjolahopp!

Idag har jag varit effektiv! För typ en timme sen så ringde jag till komvux och pratade med en tant om kurser, och nu ska hon skicka ansökningspapper till mig så jag finally kan börja plugga. Låter helt sjukt att jag skulle säga nåt sånt som att sakna pluggandet, för jag var nog den lataste och mest skoltrötta i skolan. Men nu får man ju en fresch new start och inget som ligger efter, så nu jävlar ska jag få högsta betyg i allt! Ska försöka iaf.

Har varit inne på en inredningssida och hittat en hel del jag vill ha, men frågan är vart jag ska ha dem med tanke på att jag fortfarande bor hemma och har inte plats för nåt. Jag får helt enkelt ge plats! Yes!
Jag blir så himla sugen på att flytta härifrån och börja plugga inredning NU i Sthlm. Ska bli helt sjukt kul! YAY!

Nu ska jag ner och göra nyttig mat. Typ. Gott ska det bli i alla fall! Sen ska jag träna lite, på mitt sätt. Hasta luego guapos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0