01,10

Nu sitter jag och pratar med en skitfull Larre som är i Dalarna och super till för fulla muggar. Hon står längst fram och lyssnar på Roger Pontare och sjunger med, men tycker dock att det är skitdåligt. Fullt förståeligt. Jag tror inte hon längtar efter morgondagen då hon ska upp tidigt och jobba. Också fullt förståeligt.
Jag vet vad hon ska få av Alex i födelsedagspresent! Jag är inte avundsjuk eller så, jäklans lyckost!

Idag gjorde jag min andra dag på nattvideo, eller filmkedjan som det heter nu, och det gick ju bra. Såg på en film som jag blev helt förälskad i, jag känner mig inte grabbig eller så men wtf, och det är Transformers! Helt sjukt bra och snyggt gjord film! Jag vet inte vad det är, men jag bara älskar den. Riktigt cool film, den får fem av fem biostolar! Hehu.
Har även insett att Facebook är fruktansvärt tråkigt så länge någon inte har lagt upp några roliga bilder som man kan sitta och smygkika på. Lägga ner kanske?

Nu ska jag se på en av mina 2 lånade Miyazaki-filmer, de blir aldrig för gamla eller dåliga. Man blir glad av sådana här filmer, lycka på rulle! Haha! Förut åt jag en ostbåge som såg ut som en dinosaurie. Ville bara att ni skulle veta det.



Larres stora idol

Kommentarer
Postat av: larre

Crazy girl!

2008-03-01 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0