Can anybody find me somebody to love?

Ja nu skriver jag så där sent igen, men det är under denna tiden på dygnet jag kommer på nåt att skriva. I natt drömde jag att jag jobbade på Statoil. Sanna skulle lära mig hur kassan funkade, men hon smet plötsligt efter att hon visade hur man dolat lite med bensinpumparna. Så självklart kom det direkt in en stressad arg man som skulle göra allt förutom tanka, OCH BETALA MED KORT! Så jag ringde runt efter hjälp men ingen svarade. Till slut kom Partik Fäldt in med en Simpsons t-shirt som de säljer på Vero Moda (ehm?) och visade hur det skulle gå till. Han skrattade åt mig och sa "jo, jag märker det" efter jag sa att jag behövde hjälp för jag fattade ingenting. Sen vaknade jag och hatade Sanna i en minut för att hon hade ditchat mig.


Nu ska jag se på Bridget Jones och den tredje filmen om Elling. Elling är en cool norsk. Den enda coola norsken tror jag faktiskt. Norskar är inte värst roliga alltså. Rätt torra faktiskt. Tänk vad världen vore mycket bättre utan norskar. Fast då skulle ju inte Elling finnas... och vilka skulle man jämföra smartheten med och alltid vinna? Nej, nog med norsk-hat för idag. Film it is!
Later suckers!





När jag och Larre åker till Barcelona vill jag att vi ska bo här! Fett nice.




Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 01:32:10
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0