Gäller hela kvällen mellan tolv och fem

Finns inte så mycket man kan göra här på jobbet, men en sak som jag är rätt bra på att göra här, det är att äta godis. Finns ju massvis av det! Förstår inte hur jag inte är smällfet? Sitter ju fan med 3 små påsar. Kommer väl visa sig snart troligtvis... usch.

Igår vad det kul! Markus, Anders, Timmy och Johan blev skitfulla like always. Men det var skitkul! Speciellt Markus som börjar svamla och tycker allt är jättebra. Haha! Skön den där Jansson. Vi fick även stå ute i typ storm, som vi kallade det då, i 45 minuter och vänta på mamma som skulle komma och hämta oss. Var ju lite småkyligt ja. Så efter ett tag fick vi syn på en bil som stod på tomgång och Markus ville värma sig, så han gick fram och fråga om vi fick sitta i bilen. Vi fick som svar "helst inte..". Nehe?! Markus kallade honom för en mängd otrevliga saker när vi gick därifrån lagomt buttra och svinkalla. Men till slut började vi dansa och sjunga Alla som inte dansar, det blev genast mycket varmare!  Haha. Sen åkte vi alla hem och sov, det behövdes.

Fan vad jag hatar all snö som kommit nu under de senaste dagarna, jag hade ju hoppats på vår så att sommaren sen skulle komma! Och jag längtar ännu mer när jag kollar på en bild som den här. Den festival-kvällen var riktigt kul när Joanna hade hicka typ hela kvällen och vi försökte göra nåt åt det, gick ju sådär... Haha!



Jag tar en godis till på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0