Grattis pappi.

Idag fyller pappa år, så jag var en snäll dotter och fixade allt som han brukar fixa när han kommer hem från jobbet. PLUS att jag gjorde tårta! Jag är nog världens bästa dotter när allt kommer omkring.
Imorn är det min första dag på jobbet på Nattvideo, känner att jag verkligen rör mig inom film-branchen. Kanske är nya Steven Spielberg ändå som Pettersson säger. Hoho! Jag fick Fredriks gamla jobb och enligt han ska jag komma ihåg en viktig sak: klicka in nyhtesfilmen FÖRST! Okej, det kan jag nog komma ihåg... märks ju hur mycket back de kommer gå.

Nu ska jag bada och ha en liten spa-kväll för mig själv, skönt!


Ungefär så här såg den ut, eh ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0