Jag sökte dig och fann mitt hjärta

I fredags blev det utgång, mycket lyckat! Joanna blev skitfull som vanligt, Sanna lika så. Jag och Markus var kungar på dansgolvet, we got mooooves! Efterfesten hos Joanna var roligast. Patric somnade på Joannas soffa 2 sekunder efter han blundade. Roligast var i Joannas sovrum där vi var tre stycken i en säng: jag, Joanna och Sanna självklart. Kommer inte ihåg vad det var som var så kul, men vi skrattade i alla fall konstant i 2 timmar. Lite småäckliga. Haha.
Fick ett sms av Sanna igårkväll där det stod "du är tråkig och jag är full...". Bangade tvådagars-fest för jag äger inte ens 20 kronor. Någon som förstår mig, just a tiny bit?



Kollade på Dagboken igårkväll och jag har aldrig någonsin gråtit så mycket åt en film. Helt sjukt bra och söt film, bästa jag sett på länge! Så nu blev man kär i Ryan Gosling lika fort som man såg honom, värsta 10-poängaren. Give him to me!

Ikväll blir det film, Moulin Rouge eller Bridget Jones?
Men nu blir det först frulle.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dagboken är sååå bra. :)

2008-02-17 @ 16:16:34
URL: http://axelaxis.blogg.se/
Postat av: Karin

jag förstår precis vad du menar sötis :*

2008-02-17 @ 16:30:04
URL: http://saudade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0