Knäckebröd

Idag har jag gjort muffins, blev ju sådär alltså. Var nog klara lite tidigare än vad jag trodde... smakade i alla fall choklad!

Annars var jag med i baksätet när Larre skulle övningsköra idag. Det var kul! Jag tror inte jag har lärt mig så mycket på en dag förut. Jag var värsta magneten kände jag. Tror jag inte behöver ta några körlektioner i framtiden, kan ju typ ändå redan allt. Hehu.
Det roligaste var när Wille (körläraren) sa att hon skulle pröva att gasa som fasen och sen tvärbromsa. Jag tror jag blev mer nervös än vad hon blev. Jag kände genast av whiplash-skadan jag visste var på g och såg hur livet snabbt paserades framför mina ögon. MEN vi klarade oss utan seriösa men för livet, för flickebarnet tvärbromsade när vi endast körde i 40 km/h. Eller ja, tvärbromsade och tvärbromsade, hon bromsade i alla fall. Woho! En gång till! tänkte jag. Men det ville tydligen inte Wille för han var nöjd, så vi åkte hem mot stan igen.

Sen satt vi i hamnen en stund och längtade till sommaren för att det var ovanligt varmt idag, men vi gillade det! Aldrig fel med sommar. Jag och Sanna ska spana så jaaa-a. Haha!

Nu ska jag kolla på Dirty Dancing. Oh yeah.



De skulle bli såhär....

... men blev istället liknande det här.







Kommentarer
Postat av: Karin

jag tycker att de ser jättegoda ut vännen :*

2008-02-19 @ 15:52:52
URL: http://saudade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0