Sick and tired

Under dessa dystra dagar är det tur att det finns nån som känner som jag. Malin hade en bra beskrivning på denna hemska dag på torsdag. Så jag kopierade det och skrev det här, sry Malin men du har så rätt.
Så här jävla deprimerat ensamt kan det vara ibland, torsdag är den perfekta dagen, just like this;


image123
idag är jag på mitt sämsta humör och jag har ångest-delux av flera olika anledningar.
men den största och värsta boven i dramat är FUCKING VALENTINE'S DAY. hataaaaar't.
jag blir 20 nästa vecka och jag firar mitt 20 tragiska år när det gäller alla-hjärtans-bög-dag.
det är nämligen 20årsjubileum för min del, 20nde året jag inte kommer få något på denna
hor-dag. för jag är gammal och jag kommer vara hemma och sitta och fördriva tiden ensam.
jag saknar att vara 14 år och naiv och tro att det blir bättre med åren. det är dock bullshit.
jag är så jävla glad att det bara är en jävla dag man firar, dock en dag för mycket enligt mig.
whatever whatever whatever whatever whatever whatever whatever i'll survive once again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0