Worst day of the year

Every time I feel alone
I can blame it on you
And I do
You got me like a loaded gun
Golden sun and sky so blue
We both know
That we want it
But we both know
You left me no choice

image130

Det enda positiva med morgondagen är nog bara att det ska bli fint väder och att jag ska jobba så att dagen snabbt är över. Sen ska jag hyra Bridget Jones och vara lika ensam och patetiskt tragisk som hon, och självklart varenda Hayao Miyazaki-filmer, de filmerna är alltid uppiggande. Dock ett litet minus med jobbet är att jag kommer se en massa kärleksfulla par som ska komma och gulla till en film som gör att jag kommer känna mig ännu mer ensam. Håll er hemma för Guds skull och tänk på oss andra ensamvargar.
No mather what I'll do, it will hit me right in the face.

 

 




Jag vill också ha en tiger...



We both know that I'm not over you.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skulle också gärna ta en tiger. Det såg mysigt ut ^^

2008-02-14 @ 11:28:48
URL: http://getiton.blogg.se
Postat av: sanna

häng inte läpp!

2008-02-14 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0