Det går bra nu

Ja det kan man iaf inte säga att det gjorde igår för mr.P efter typ halva spelningen. För precis när de lyckligtvis avslutade en av låtarna så dog typ Petters mick och tha dj Sleepy kunde inte höras längre. Too bad.
Men det visade sig att det inte bara var på scenen allt dog ut. Typ halva Tiki funkade inte. Jävla ställe.. Så jag drog därifrån till den andra delen där saker och ting funkade as usual. Men efter typ 10 minuter blev allt som förut igen och Petter kunde säga "det går bra nu", och mena det! Riktig bra spelning tycker jag själv, den får en stark 4:a av 5.


Ikväll är det fest hos Fredriksson. Det märks hur mycket hon och P kommer försöka tvinga i mig, för festa utan mig, det klarar dom bara inte.
image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0