I've had the time of my life

Eller ja, kanske inte riktigt så förbannat jävla kul men, skoj var det i alla fall!
Festen började hemma hos mig och sen begav vi oss till ritz, där var det inte lika kul som hemma dock. Hade kanske varit bäst att stanna här hemma istället...

Och nu till kvällens bravader:
-Larre däckade klockan 10.
-Lisa hade "feber" och yrade om tabletter, tror bara hon var sugen på en lite crazy natt.
-Timmy såg marsianer i himlen.
-Julia halkade iväg på mattan och landade raklång på golvet, haha.
-Joanna fattade inte spelreglerna och hade en fråga varje sekund typ.
-Sanna kände sig som en raggare och snodde mina kläder.
-Jag tappade mobilen i backen för 1000:e gången och denna gången gick den i 6 delar och pajade.
-Stina tappade bort sin tröja och fick aldrig nåt i baren, ignorerad m.a.o.
-Jakob blev besviken på mig för att jag var osocial, couldn't help it el duderino!
Sen tror jag att det var slut.

Idag har jag sett på en av världens bästa filmer, den blir bara bättre och bättre och man tröttnar aldrig. Oh yes, det är Dirty Dancing vi pratar om. I love it! Och Patrick Swayze blir bara hetare och hetare i sin tighta svarta t-shirt som framhäver hans fett tränade kropp när han gör sina dancemoves, me like it! Ja hujedamig det vore nåt att hänga i julgranen det. Haha! Han är snygg...


No sex
No drugs
No luck
No love
when it comes to today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0