Markus 19 år!

Japp, det blev att firande också så det stod härliga till. Han fick en vinare av oss brudar som han sa att han skulle spara, men hur bra gick det egentligen? Inte värst bra nej. Den var slut innan klockan var 2 så klart. Men det är så det ska vara!

Vi satt och förfestade hos Joanna ett tag först och alla (jag, Sanna, Erika, Joanna och Stina) skulle ut, allt var kul och feststämningen låg på topp. Men så får Joanna ett jävla ryck och säger att hon inte ska med. Jaha, kul! Så efter ett tag bangar Stina också (lite mer förståeligt iofs) och jag och Sanna sitter och hatblänger på Joanna så att hon ska fatta vinken med att vi hatar henne lite nu när hon äntligen skulle med ut, MEN bangar i sista minuten. Det enda positiva med att Joanna bangade var att vi slapp betala taxi ändå till Bålgård, annars såg jag inget positivt med det!
Så här kul hade vi iaf innan Joanna kläckte nyheten.

                      

                    

Kommentarer
Postat av: Karin N

vem är den mörkhåriga tjejen??.. =)
borde jag veta det???;)

2008-01-22 @ 19:46:40
Postat av: Ida

Hon i vitt linne? Det är Stina :D Annars är det Erika och Joanna som är brunetter :)

2008-01-22 @ 22:02:35
URL: http://idaevelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0