Möhö

Idag har jag fikat med Louise och sen kollat på grejer till hennes lägenhet. Vi hittade ingenting. Så just nu ser det ut som om vi ska dra till Ikea snart för det behövdes tydligen. Ja jag är på i alla fall. Mitt rum skulle behöva en garderob för alla mina kläder ligger på golvet och får inte plats nånstans... kanske ska ge bort nåt? Välgörenhet kanske, eller till Pettersson eller Lisa? Fast dom kommer ju inte passa, waaaaay to small! Haha! Tjockisar...




I ain't goin' nowhere dog
I'mma be right here in ya face
Cant do it like me dog
You kick drum aint got enough bass
Don't ever talk bad about me
You just might make me mad
And I jus might see you sumwhere
And brake your ass in half



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0