Tacopaj

Idag vaknade jag typ klockan halv 11 av ett sms av Anders där det stod "Hoppas verkligen inte du ligger och sover! :D". Neeeej då, inte jag inte. Jag brukar ju gå upp 10 varje dag, hehe. Konstigt nog så var jag redan vaken, faktiskt! Så det var bara att gå upp och leta fram recept till tacopajen jag lovade att göra till lunch. God blev den, det kan jag lova! Jag tror jag slog Markus legendariska tacopaj för denna gången. Det såg i alla fall så ut på Anders och t.o.m. Markus. Hihu!


Markus var så häääär nära på att förstöra min dag och få en snyting genom att säga att han har spysjukan, men så var inte fallet! Han ville vara lite rolig och skämta till det lite grann, men jag tyckte inte det var kul. Usch, jag blev nästan lite ledsen... så imorn är det Markus som ligger och sover under bordet vid 10! Hehehe... grattis på dig kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0