Gumman tö, sopa bort vår snö!

Usch. Nu snöar det ju en massa ute och jag hatar det! Jag hade ju ställt in mig på vårväder framöver nu ju, nästan så man tar fram flip-flops. Eller njae, kanske inte behöver gå så långt än. Om en månad kanske! Då jeflar.

Idag har jag gjort nåt jag inte borde, men jag gjorde det ändå! Jag köpte ett par jeans och en tröja jag inte har råd med, men de är ju så sjukt snygga. Larre hade dödat mig om hon visste (vilket hon snart gör dock) men nu är det lugnt ändå, blir ju tyvärr inget Barcelona för oss än, vi insåg att vi inte har råd med det i maj. Vi får ta det i höst vilding!

Nu sitter jag på Filmkedjan/Nattvideo och ser på The break-up och käkar lite godis (ja Jakob, jag är en godisgris!) och halvsover lite. Fett nice. Ska fortsätta med det nu, so I'm out!


Piiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0