Hardcooooore

Superstar kommer till Ritz ikväll! Kan det bli mkt bättre? Nee skulle inte tro det va. Men först ska man jobba fram till 11 och det suger ju en gnutta, men sen bär det iväg till Joäna och där blir det väl en Spice Girls-låt eller fem innan vi drar vidare.

Nu sitter jag på jobb numero uno och ska snart till jobb numero dos och sitta där och fördriva tiden med att se på film troligtvis och sälja ciggaretter och snus till fulla människor. Jag gillar mitt jobb. Man får göra så himla betydelsefulla saker hela tiden som gör världen till ett bättre ställe. Tänk bara så många det är som behöver ett filmtips och där finns jag, bäst i test på filmtips, jo man tackar.

Haha! Läste gamla sms och hittade ett av Fredrik i Sthlm där han bad om ursäkt för att vi inte var i Norrland på melodifestivalen. Tyckte jag var lite taskigt gjort, men han ska i kompensation ta med mig till Skansen i sommar och se på krokodiler och tigrar (eller lejon som han troligtvis kommer säga för han ser tydligen ingen skillnad). Då ska här klappas! Snel åsna.

Jag har insett att jag hatar att se människor äta. Vet inte varför, men jag gillert inte iaf. Just FYI alltså. Huh!

Nu ska jag låsa och gå härifrån och vänta på lite besök av Malin som kommer och gör mig lite sällskap bland alla filmer. Ha de gôtt. Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra torsdags kväll nu hörru ;)

2008-03-20 @ 20:27:30
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0