Påsk

Ja det var en mycket lyckad helg som vanligt när man är ute med bruttsen och deras lådviner. Sanna försvann dock spårlöst i torsdags skitfull nån gång runt halv 12, konstigt nog var det ingen som frågade efter henne. Bara jag visste vart hon tog vägen! Smygarn. Väl hos Erik, var jag än tittade, så såg och hörde jag Lisa Deland. Var får flickebarnet all energi ifrån? Hur hann hon att flytta sig 5 meter på en blinkning? Bara Lisa Deland som kan sånt!

Lördagen blev lika kul den, fast denna spenderade vi hos Fredriksson med ananas- och äppelpaj, och självklart deras lådviner. Sen bar det iväg mot tiki där det blev en shot eller två. Markus, you owe me one.
Sen blev det efterfest och den blev ju lite vildare än beräknat. Kom lite crazy people, men det var kul ändå! Joanna var sur på mig, jag var sur på Lisa som tog upp hela soffan , Lisa var sur på Daniel som åt av hennes pizza och drack av hennes vin, Daniel var sur för att han var full, Johan var sur för att ingen följde med och köpte pizza, alla var sura på nåt sätt men ändå blev allt bra till slut. Joanna fick som hon ville och jag bad om förlåtelse, Lisa fick soffan men jag fick en säng, Daniel blev nyktre och Johan fick till slut sin pizza. Everyone were happy!


Hittade ett kort på två av mina närmaste, jag blev lite rädd. Ibland undrar man ju...


Kommentarer
Postat av: Markus

Ja va då iallafall inte sur! =)

2008-03-29 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0