Coming out of the closet

Jag har nåt att erkänna, nåt fruktansvärt... det kanske kommer som en chock för vissa (inte alla kanske), men varo icke rädda, jag äro fortfarande mig själv! Även om detta kan ändra er uppfattning om mig så behövdes detta ändå komma fram på nåt sätt och vis. Men jag är tvungen att lätta på hjärtat.. så, här kommer det... JAG ÄR ETT HARRY POTTER-FAN!!! Omg, där kom det... trodde aldrig det skulle komma fram. Känns rätt gött faktiskt... Puh! Ja, då visste ni det.
Jag tycker om det såpass mycket att jag t.o.m. längtar tills den nya filmen kommer i juli nästa år, just det, juli! Jag längtar.. jag längtar så mycket så att jag t.o.m. blev lite ledsen när de sköt fram premiären från november i år till juli nästa år. Jag skäms...
Så mitt upp i allt så tänker jag lägga upp något som jag har att se fram emot. Nej, jag ska faktiskt lägga upp tre saker!

Nr. 1: inte den bästa.


Nr. 2: lite bättre.


Nr. 3: troligtvis den bästa!





Så! Nu kan jag sova om nätterna igen.. haha! 

Dagens låttips idag är också: Björn Afzelius - Född fri.

Och nu är det dags för Sex and the city, lite hostmedicin och nässpray. Härlig kombo!
G'night.

Kommentarer
Postat av: sanna

herregud...

2008-11-21 @ 11:01:50
Postat av: Fredrik

Håller med Sanna.

2008-11-21 @ 21:33:14
URL: http://nfredrik.wordpress,com
Postat av: Ida

Sanna: av dig förväntade jag mig ett annat svar av!

Fredrik: av dig förväntade jag mig inget annat.



Go Potter! hoho.

2008-11-21 @ 22:31:46
URL: http://idaevelinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Baby, I'm on your side ^^

2008-11-22 @ 14:04:29
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej sweetums :) Jaa, jag kom i onsdags kväll. Har haft jättemycket planerat och det verkar inte som att jag kommer kunna trycka in nåt mer :/ Men vi MÅSTE ses när jag kommer hem till jul ^^ Miss you like crazy! Pussar och kramar i massor min favvo-Ida <3

2008-11-28 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0